ZdroweLokum.pl

Założeniem projektu było przygotowanie projektu opartego na skojarzeniu z pojęciami takimi jak „zdrowie”, „ochrona”, „przytulny dom”. Naszym zadaniem było stworzenie i dobranie odpowiedniej oprawy wizualnej strony portalu ZdroweLokum.pl, a także napisanie tekstów do wybranych zagadnień.

Aktywna Warszawa na weekend

www.aktywna-warszawa.com.pl

realizacja serwisu Aktywna Warszawa na weekend:

Image 1 of 14

Aktywna Warszawa na weekend to strona, która została zbudowana przez nasz zespół od początku do końca. Merytorycznie opieraliśmy się na starej stronie Klienta, jednak design i funkcjonalność była budowana od zera.

Teksty stałe na stronie, klucz wizualny, obróbka materiałów graficznych, dobór zdjęć, porządkowanie treści – Ania.

Zagadnienia związane ze sprawami technicznymi – ingerencja w kod, wtyczki, Newsletter, bezpieczeństwo strony, migracja na docelowy serwer, opieka po zdaniu strony – Kamil.

cele

Strona ma być lekka i dynamiczna oraz dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Użytkownik ma mieć możliwość rezerwowania wyjazdów przez stronę oraz dostęp do całej oferty, która będzie pokazana w przejrzysty sposób (oferta jest bardzo bogata, możliwości wyjazdów jest wiele i a ilość propozycji rośnie). Animacje mają prowadzić użytkownika i dodawać projektowi więcej życia.

Na początek szybki slider (w prawym, górnym rogu możliowść podejrzenia innych slajdów):

Tutaj też po raz pierwszy widzimy trójpodział strony.

misja firmy

Czyli krótkie przedstawienie Klienta i zarysu misji firmy. Po wejściu w zakładkę „o nas” możemy dowiedzieć się więcej.

Trzymamy się podziału treści na trzy.

oferta

Marketingowo – serce strony, miejsce które pozwala użytkownikowi dokonać zakupu lub zrobić rezerwację, dlatego szczególnie ważne jest, żeby ta podstrona była przejrzysta i wygodna.

Strona główna to miejsce, w którym powinno być tylko to, co jest najważniejsze. Jak przedstawić kilkadziesiąt wyjazdów?

Są odgórnie ustalone trzy kategorie wyjazdów, co wprowadza porządek: osoba zainteresowana spływami kajakowymi może przewijać ofertę z zakresu samych spływów, wycieczki rowerowe i wyprawy górskie są obok (nadal widoczne dla użytkownika, ale nienachalne). Odbiorca widzi kwintesencję: cenę, termin i zdjęcie. Po kliknięciu na strzałkę pojawia się kolejna oferta z wybranej kategorii.

Ponadto użytkownik może dowiedzieć się więcej na temat zapowiadanych wyjazdów, które niedługo pojawią się w ofercie.

Po kliknięciu jest możliwość zobaczenia wszystkich wyjazdów, posortowania ich według kryteriów.

Propozycja Newslettera nie pojawia się w tym miejscu przypadkiem.

Jest również możliwość dostania się do wariacji tej podstrony z górnej belki, która „pływa”, czyli jest cały czas obecna.

To jest miejsce na napisanie więcej o ideologii i korzyściach płynących z tego typu aktywności. Jest tu też rozszerzenie oferty. Po przewinięciu na dół pojawiają się znowu bieżące wyjazdy:

Nasz Zamawiający prowadzi bloga, co jest ważne dla użytkowników. Dostać się do niego możemy z górnej belki. Przy okazji reklamujemy nasz Newsletter.


formularz zgłoszeniowy

opinie

Opinie zadowolonych uczestników wyjazdów był bardzo ważnym elementem dla naszego Klienta. Przez wiele lat i po dziesiątkach wypraw uzbierała się baza opinii, które zaserwowaliśmy na przewijającym się, delikatnie animowanym sliderze.